Szkolenie zaawansowane dla osób prowadzących działalność gospodarczą, a chcących rozwijać się w oparciu o budowanie podległej sieci sprzedaży.

Zagadnienia, które obejmuje sesja strategiczna to m.in.:

  • Budowa struktur sprzedaży
  • Planowanie, rozwój i kontrola biznesu: biznesplan/cross-selling/up-selling
  • Zarządzanie strukturami sprzedaży
  • Systemy motywacyjne
  • Rekrutacja pracowników i rozwój pracowników – pozyskiwanie osób do działalności akwizycyjnej
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym 

W wyniku udziału w sesji strategicznej uczestnicy:

  • Poznają podstawową wiedzę co do zasad funkcjonowania struktur sprzedaży,
  • Nabędą umiejętności określania celi i motywowania pracowników,
  • Poznają wiedzę co do podstawowych zasad zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie

Sesja strategiczna składa się z dwóch dni warsztatów i prezentacji.